پاورپوینت نقش تشویق کارکنان در پیشبرداهداف سازمانی

ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان ppt,عوامل موثر بر انگیزش کارکنان در سازمان ها ppt,چگونه در کارکنان انگیزه ایجاد کنیم,تکنیک های افزایش انگیزه در نیروی کار,اصول ایجاد انگیزه در کارکنان,اهمیت انگیزش در سازمان,نقش کارکنان در سازمان,مدیریت انگیزش|35023602|rvq
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان پاورپوینت نقش تشویق کارکنان در پیشبرداهداف سازمانی را مشاهده می نمایید.

توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع نقش تشویق کارکنان در پیشبرداهداف سازمانی،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:ماهيت‌ شيوه‌هاي مرسوم تشويقي نظام پاداش از مهم‌ترين عواملي است كه مي‌تواند موفقيت سازمان‌ها را در پيشرفت برنامه‌ها و تغييرات اساسي كه به دنبال آن هستند تضمين نمايد. اهتمام به پرداخت و اتخاذ شيوه‌هاي تشويقي، يا عدم آن تاثير عمده‌اي در انگيزش كاركنان به انجام دادن يا ندادن مجموعه وظيفه‌هاي محول شده به آنان دارد. اين نكته را هيچ مديري انكار نمي‌كند، اما در عمل اتخاذ روش‌هاي ناكارآمد تشويقي نيز نمي‌تواند چندان اهداف ما را محقق سازد و چه بسا به نتايج منفي و خلاف برآوردها نيز منجر گردد. شيوه‌هاي متداول و مرسوم كارائي لازم را ندارند، زيرا نتايج بررسي‌ها و نمود عيني نتايج اين روش‌ها و متدها چنين گواهي مي‌دهند. نخست بايد دانست كه در اسلام، موضوع تشويق و تنبيه در برنامه‌هاي حكومتي و خانواده بسيار اهميت داده شده است و حتي در مواردي راهبردهاي اساسي و شيوه‌هاي كلي تشويقي و تنبيهي جهت پرهيز از خطاهاي احتمالي و كاهش كارآمدي آنها، ارائه شده است. حضرت اميرالمومنين عليه‌‌السلام در خطبه‌هاي خود بارها اين مسئله را خاطر نشان ساخته و به مديران خود تذكرات به جايي داده كه چنين نگرشي در آن عصر و زمان كه هنوز فرهنگ مديريتي به صورت علمي مطرح نبوده، يك نكته برجسته و جستاري شگفت مي‌نمايد، آن حضرت در نامه 53 خطاب به دولتمردان خود مي‌فرمايد: و اصل في حسن الثناء عليهم و تعديدما ابلي ذوو البلاء منهم.و . . .


فهرست مطالب:مقدمه
ماهيت‌ شيوه‌هاي مرسوم تشويقيويژگي‌هاي مديريت تقدير سازمانينارسايي‌هاي شيوه‌هاي قدرداني مرسوممعيارهاي شيوه‌هاي نوين قدردانيمزاياي مديريت تقدير بر مديريت تنبيهمدير ناموفق چه كسي است؟ظهور کارگزاری آزاد
و . . .

توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.