پاورپوینت بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي

مطالب دیگر:
📜کنترل موجودی و تأثیر آن بر سودآوری📜دلایل پیشرفت غرب📜موانع تکوین دولت مدرن و توسعه اقتصادی در ایران📜ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداریهای بزرگ📜دنیای در حال تغییر حسابداری مدیریت📜گزارش کار آموزی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه قاین📜انواع نیروگاه ها و شرح کامل نیروگاه گازی 📜آموزش جامع انتگرال توابع محتلط📜مقاله تاثیر فناوری RFID روی تصمیم گیری های زنجیره ی تامین با بی دقتی های انبارداری - ترجمه مقاله انگلیسی📜پاورپوینت همه چیز درباره استخر 174 اسلاید📜آموزش نقاشی حرفه ای سه بعدی صورت ودست انسان با اشکال گوناگون برای همه📜مختصری درباره اقتصاد آموزش📜اقتصاد ایران از نگاه شاخص های کلان📜مروری بر اقتصاد کلان📜علت انبساط غیرعادی آب📜اصلاح ساختار مؤسسات و ابزارهای مالی بازار پول و سرمایه بر اساس تعالیم اسلام📜اعتبارات اسنادی ، تعاریف و چگونگی انجام کار📜مزایای استفاده از اعتبارات اسنادی📜خلاصه گردش ارسال اظهارنامه مالیاتی📜فقر و اقتصاد
بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي,شبکه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي,زمان‌بندي کارهاي آتي|35023596|rvq
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان پاورپوینت بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي را مشاهده می نمایید.

توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي ،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:ارزيابي، تحليل و بهينه سازي کارآيي سرويس‌هاي SMS و MMS:از مهم‌ترين فاكتورهاي كارآيي: اندازه‌ي بافر در ندهاي سرور MMS
بافر کوچک: افزايش احتمال گم‌شدن پيام‌ها به علت سرريز بافر
بافر بزرگ: افزايش احتمال انقضاي زماني پيام‌ها به علت تأخير زياد
ارائه‌ي مدلي ساده از سرور MMS
تحليل مدل به وسيله‌ي زنجيره‌ي مارکوف زير و به کمک تکنيک‌هاي مدل صف با مشتريان کم‌صبر

محاسبه‌ي مقدار بهينه‌ي طول بافر به کمک يک الگوريتم چرخشي:
افزايش طول بافر تا رسيدن به حداقل احتمال از دست ندادن بسته‌ها
بررسي کارآيي سيستم از منظر انتها به انتها: قابل کاهش به کارآيي سرور مقصد
و . . .


فهرست مطالب:شبکه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي
بررسي مقالات مرتبط
کارهاي انجام شده تا‌کنون
زمان‌بندي کارهاي آتي
مراجع


توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.